הדרך הנכונה לבחירת כספת משרדית

היום יותר מתמיד רבים מבעלי העסקים ובמיוחד אלה שיש להם משרד מבינים עד כמה חשוב שתהיה כספת משרדית. לרוב הכספת המשרדית אמורה לתת מענה בזמן השהות במשרד.

היום יותר מתמיד רבים מבעלי העסקים ובמיוחד אלה שיש להם משרד מבינים עד כמה חשוב שתהיה כספת משרדית. לרוב הכספת המשרדית אמורה לתת מענה בזמן השהות במשרד. הכוונה היא שאם אנחנו מקבלים כעת מעטפה עם כספים או רוצים לשמור על חפץ או מסמך מסוים נוכל לאחסן אותו בתוך כספת משרדית עד למועד אותה ההוצאה את אותם חפצים מהכספת המטרה היא למנוע מגנב ארעי מזדמן שיכול לעבור ולחטוף או לקחת את אותו חפץ שאנחנו רוצים לשמור עליו נקודה לעומת זאת יש כספת משרדית שמטרתה היא באמת להגן ולשמור על הדברים שלנו למשל כספת משרדית חסינת אש מיועדת לשמור על ניירות, קלסרים וכל חומר שעלול להיפגע משריפה. גם משרדים אשר עוסקים בקבלה ומסירת כספים צריכים כספת משרדית ממוגנת בעלת כושר עמידות בפני פריצה או גניבה באופן זה ניתן לאחסן בתוך הכספים ללא חשש עד אשר מגיע מועד ריקון הכספת.

 

איך נבחר כספת משרדית שתתאים לנו

כספת משרדית כפי שציינו אמורה לתת מענה מפני גניבה או פריצה. קודם צריך לציין שאין כספת שלא ניתנת לפריצה אך יש רמות בדרגות שונות של קושי בפתיחת תן. ככל ש הכספת בעלת תקן גבוה יותר כך יהיה קשה יותר לפרוץ לתוכה. כאשר אנו עומדים לרכוש כספת משרדית חשוב שנבחר כספת שתתאים לצרכים שלנו על מנת לעשות כן נבין מה ההבדלים בין הכספות השונות: 

מידות –  מידות הכספת לא מעידות על כושר העמידות שלה בפני פריצה או על המשקל שלה,  אולם אם יש לנו לאחסן דברים שתופסים נפח גדול או נפח קטן סביר להניח שנבחר כספת בגודל מתאים.

קיבול –  קיבול של כספת משרדית משתנה מדגם לדגם מכיוון של הכספות המשוריינות יותר יש עובי דופן כך למשל כספת בגובה 50 סנטימטר  הגובה הפנימי שלה יכול להיות 40 במידה ועובי הדופן הוא חמישה סנטימטרים לכן כאשר אנו עומדים לרכוש כספת משרדית חשוב לציין מה נושמים בטוחה ולבחור כספת בעלת קיבול תואם.

תקן –  כספות מתחלקות באופן כללי לשתי קבוצות כאלו שיש להם תקן וכאלו שאין להם תקן נקודה אתכם בית אל כושר העמידה של הכספת בפני פריצה מכון תקנים יהודי לבדיקת כספות בודק ובוחן כמה זמן לוקח לכדור בתוך הכספת ולפי זה נקבע התקן נקודה אם תרצו לאחסן בכספת חפצים בעלי ערך רב מומלץ לבחור כספות עם תקן גבוה יותר.

מנגנון נעילה –  מנגן של הוא מומלץ שתבחרו מנגנון נעילה שמצד אחד יהיה מספיק מורכב לפיצוח בקלות ומצד שני שלכם יהיה נוח להפעיל אותו נקודה מגוון מנגנוני הנעילה כולל נעילת מפתח, נעילת קומבינציה אלקטרונית או מכנית, נעילה ביומטרית.

 

 לא די ברכישת כספת משרדית חזקה, ההתקנה חשובה לא פחות

גם אם בחרתם כספת בעל תקן מחמיר לפני פריצה עדיין יש חשיבות גבוהה מאוד להופיע התקנה. ודאו כי הכספת מותקנת כראוי הוא מקובעת לבטון או לפלטה טיגון על ידי ריתוך על מנת שהגנב לא יוכל לעקור או לקחת את הכספת בקלות איתו ואז להתעסק עם הפריצה במקום מרוחק יותר.