מדוע חשוב להצטייד בכספת ביתית

בשנים האחרונות כספת ביתית הפכה לנפוצה מאוד. הכספות הביתיות נפוצות אצל בעלי משרדים, בתים, בתי ספר מעבדות ואפילו בתי חולים. ניקח לדוגמה כספת ביתית הנמצא בבית הספר. המורות מאחסנות שם מסמכים חשובים, טלפונים מוחרמים ועוד. כספת ביתית משמשת לאחסון הדברים החשובים עבורנו, שאינם צריכים להיות בטווח הראייה. החבאת מוצרים יקרים כמו כסף, מפתחות, מסמכים ועוד. הכספת מגנה על הדברים, ומאחסנת אותם. הכספת מונעת גישה מגורמים זרים לגשת למוצרים היקרים. יש לשים לב כי אתם ממקמים את הכספת במקום מסתור, מקום מחבוא מקום שלא נראה לעין. כך במקרה של גניבה האחוזים שהכספת תתגלה נמוכה יותר. 

 

מהם הפרמטרים אותם אנו צריכים לבחון לפני רכישת כספת ביתית

לפני רכישת כספת ביתית, ישנם כמה פרמטרים שיש לעבור עליהם בשביל להפוך את הקנייה לטובה יותר עבורכם. השתדלו לעבור על פרמטרים אלו בקפידה ושימו לב לכל פרט קטן. 

גודל הכספת – ישנם כספות בגדלים שונים. לכן יש לבחון מראש מהו המקום האידיאלי והטוב ביותר עבור הכספת כדי שלא יווצר מצב שהשטח קטן מידי בשביל הכספת הגדולה או להיפך. המטרה החא שלא רק הכספת תהיה במקום מתאים, אלא גם כמה שיותר נסתר כמו בארון מגירה וכדומה. לעיתים יכול להיווצר מצב בו הכספת תהיה בדיוק במקום ובגודל המתאים – אנו ממליצים לכם לקנות במידה קצת יותר גדולה כי התכולה בפנים יכולה להתשתנות. כלומר, אם תכננתם לשים מסמכים ומפתחות יכול להיו שתרצו להוסיף דברים ולא יהיה להם מקום, לשם כך יש לקנות כספת שהתכולה טיפה יותר גדולה אבל בגול המתאים (של הארון, מגירה ועוד). 

שיטת נעילה מתאימה – ישנם כמה סוגי נעילה: קוד, מפתח ומנעול, ביומטרי ועוד. כל אחד יבחר את שיטת הנעילה המתאימה לו. מי שקשה לו מאוד לזכור קוד יכול להשתמש בשיטות האחרות והפוך. 

במידה ויש קוד – השתמשו בקוד מסובך, קוד שקשה לנחש אותו שלא כולל מספרים עוקבים, ועוד. 

סוגים – כמובן שישנם כמה סוגי כספות ביתיות. לכן בשביל לבחור מהי הכספת הטובה ביותר עבורכם 

משקל – יש לזכור כי ככל שהכספת כבדה, היא יותר קשה לסחיבה. כך במצב של פריצה חלילה, לפורצים יהיו קשה לסחוב אותה. 

במקרה ולא תעברו על הפרמטרים, יכולה להיווצר טעות בגודל הכספת והקניה תהפוך ללא משמעותית. לכן, י לעבור על הנתונים, וטיפ מאיתנו – כתבו אותם בטלפון, בפתק, באוטו או כל מקום שתזכרו ששם נמצאים הנתונים שיתרמו לכם בעת הקנייה. 

 

רגע לפני הרכישה

לאחר שבחנתם את כל הפרמטרים והבנתם איזו מן הכספות מתאימות לכם, ועדיין קיים אצלכם חשש ואתם לא בטוחים אם זוהי הכספת האידיאלית עבורכם, יש להתייעץ עם בעל מקצוע. בעלי המקצוע הם כשמם בעלי ניסיון רב, שהתמודדו במהלך עבודתם עם בחירת כספות, היו עדים לכל בעיות הקונים והיו לעזרתם. בעלי המקצוע מכירים את הכספות לעומק והם יכולים להמליץ לכם אילו כספות יותר טובות לדעתם. תספרו לבעלי המקצוע מה המרחב שבו אתם רוצים לשים את הכספת, והם יגידו לכם מהו הגודל הטוב ביותר הם יתנו לכם טיפים ויכוונו אתכם לטוב ביותר. תוכלו גם להתייעץ עם מכרים שמכירים את תחום הכספות, או חברים שעובדים עם כספות. ותקנו את הכספת ברגע שאתם בטוחים בקנייה.