למי מתאימה כספת ביתית

חברות בענף הכספות מציעות מגוון מאוד רחב של כספות שונות וביניהן נמצאות גם הכספות הביתיות שבשנים האחרונות הולכות וצוברות תאוצה. ישנן כל מיני סוגים של תכולות שאנשים מעוניינים להגן עליהם במתחם הבית הפרטי שלהם. חלק מהאנשים מחזיקים בבית תכשיטים יקרי ערך, אנשים אחרים מחזיקים במסמכים חשובים מאוד ולעתים אף מסווגים הזקוקים להגנה בלתי מתפשרת וישנם אף אנשים המחזיקים בבית סכומי כסף ועוד סוגים אחרים של רכוש שצריך להיות מוגן בכל עת מפני ניסיונות שונים של פריצות וגנבות כמובן. על מנת להעניק לכל סוג של תכולה את ההגנה הטובה ביותר, ישנן כספות מיוחדות המיועדות להגנה על תכולה מסוימת לכן לפני שאתם הולכים לרכוש כספת ביתית, חשוב מאוד להבין אילו סוגי כספות קיימות בענף על מנת שתבחרו את הטובה ביותר עבור התכולה הספציפית שלכם ותעניקו לעצמכם את השקט הנפשי אותו אתם מחפשים. לכספות ישנם מאפיינים שונים ובהמשך אגע בקריטריונים חשובים בבחירת כספת ביתית.

למה זקוקה הכספת הביתית שלנו?

כספות ביתיות כמו שכבר ציינתי מגיעות בדגמים שונים ורבים. ישנן כספות ביתיות המיועדות להגנה על כלי נשק, על ניירת, תכשיטים ועוד סוגים אחרים של תכולות. כספת ביתית בראש ובראשונה צריכה להיות איכותית מספיק על מנת שתעמוד בפני ניסיונות פריצה למיניהם ולכן מנגנון הנעילה שלה צריך להיות משוכלל ויעיל. ישנן כספות שיש להן יותר ממנגנון נעילה אחד וזאת כמובן על מנת להקשות אפילו עוד יותר על ניסיונות פריצה שונים. כאשר בוחרים מנגנון נעילה חשוב שבנוסף להיותו משוכלל ואמין, הוא יהיה גם נוח עבורכם לתפעול. ישנם מנגנונים הננעלים על ידי מפתח שיניים אך אם אתם אנשים שלעתים מאבדים חפצים, אולי מוטב שתבחרו מנגנון ביומטרי העובד על טביעת אצבע של בעל הכספת או מנגנון אלקטרוני המופעל באמצעות קוד סודי. בנוסף, ישנם מנגנונים העובדים בשיטת קוד מכני וכאלו הננעלים באמצעות כרטיס מגנטי כך שהבחירה היא לשיקולכם בלבד. ישנן כספות המיועדות להגנה על תכולות גם מפני נזקים שונים כגון שרפה, לחות, נפילה ועוד. כספות אלו כמעט תמיד יהיו כספות ביתיות שקיבלו תקן. ישנם תקנים שונים וכל תקן מציין את היכולות השונות של הכספת בפני נזקים ופריצות הנעשות על ידי כלים או מכשירים ספציפיים כגון מקדחה, מבער ועוד. בקצרה, על תכולה ניתן להגן לא רק מפני פריצה אלא גם מפני נזקים ובחירת הכספת הביתית צריכה להיעשות בהתאם כך שתשיגו את מקסימום ההגנה עבור רכושכם.

היכן מומלץ לרכוש כספת טובה

כספת ביתית טובה ואיכותית תמיד מומלץ לרכוש מחברה המתמחה בענף הכספות המציעה מגוון כספות עשיר וכמובן נותנת שירותי ייעוץ והכוונה לגבי הכספות השונות. חברה מקצועית היא גם זו שתתקין את הכספת בבית שלכם במידה ותרצו שתהיה מעוגנת לקיר, לרצפה או לכל מקום אחר או אולי אפילו תהיה מוסתרת. רכישת כספת מחברה מקצועית תעניק לכם מאה אחוז של ביטחון וכאשר תשאירו את התכולה בבית תוכלו לדעת ששום דבר לא יכול לקרות לה.