כספת משרדית, פתרון מושלם לסביבת עבודה בטוחה

בעלי משרד רבים מביני כי יש לא מעט מקרי גניבה לא מתוכננים, הכוונה היא שלא אחת עובר אדם ולוקח לעצמו מה שאינו שייך לו. כך למשל יכול אותו שליח שרק בה להניח מעטפה ללכת ולקחת איתו את הסלולרי שלכם או את המחשב הנייד שהשארתם על השולחן. כספת משרדית באתה למעשה לתת מענה על אותם מקרי גניבה לא מתוכננים. לרוב כספת משרדית תהיה בעלת מנגנון נעילה פשוט יחסית וזאת מכיוון שאין כאן מטרה לאחסן חפצים יקרי ערך אלא למנוע את אותו מחטף רגעי. בכספות אלו יש לעיתים חריצי השחלה בהם ניתן להשחיל מעטפות עם כספים, צ'קים או כל ניירת אחת. בדרך כלל כספות אלו מרוקנות בסוף היום ונשארות ללא תכולה.

 

בחירת כספת למשרד

כאמור כספת משרדית באה לתת מענה על הצורך הבסיסי של מניעת גישה של מי שאינו מורשה אלך חפצים, ניירת ושאר דברים חמידים. תוכלו להשתמש בה למגוון מטרות נוספות כמו שמירת הפדיונות לאותו יום, ניירת חשובה או אפילו את המחשב הנייד שלכם, כל עוד תקפידו לרוקן אותה בסוף היום. יחד עם זאת חשוב לדעת כי אם בכל זאת יש לכם חפצים בעלי ערך ושאתם רוצים לשמור עליהם תוכלו תמיד לבחור כספת משרדית חזקה ועמידה יותר. יש הבדלים בין סוגי הכספות השונות הבאים לידי ביטוי לרוב בגודל, משקל ושיטת הנעילה, כל אלו יחד יהוו את רמת ההתמודדות של הכספת בפני פריצה. על מנת להקל עליכם בבחירת כספת משרדית ריכזנו לפניכם כמה כלים:

 

מה מאחסנים בכספת זו השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם והכוונה היא מבחינת גודל, כמות וערכים. ככל שהחפצים שלכם בעלי מימדים גדולים יותר כך תצטרכו כספת גדולה יותר.

היכן מאחסנים זו שאלה חשוב המאוד והכוונה היא האם הכספת תהיה מותקנת במשרד, בחדר כספות, האם היא מוסתרת או גלוייה, שאלו אלו ישפיעו על בחירת הכספת שלכם.

מי בא במגע עם הכספת? אם היא מיועדת לאדם אחד? האם היא מיועדת למשתמשים רבים או שרק השחלת מעטפות רלוונטית? אופן השימוש משפיע על בחירת כספת משרדית וככל שיהיו בה יותר חפצים יקרי ערך כך רמת המיגון של הכספת יהיה גבוהה יותר.

מה הערכים של החפצים המאוחסנים, האם הם גבוהים? במידה וכן תצטרכו לחשוב על התקנת כספת איכותית בעלת מיגון גבוהה.

כמה זמן יישארו החפצים בכספת? אם הם נשארים רק למשך יום העבודה ובסוף היום אתם מרוקנים אותה אין חשש אולם כספת משרדית שהחפצים נשארים למשך הלילה צריכה להיות ממוגנת ומעוגנת בצורה איכותית על מנת למנוע גניבה.

 

התקנת כספת משרדית

כאמור כספת משרדית באה לתת מענה על הצורך באחסון חפצים במשרד, בין אם אלו חפצים יקרי ערך או שלא יש חשיבות רבה לאופן ההתקנה של הכספת. את ההתקנה יש לבצע כך שיהיה קשה לגנב לעקור את הכספת ולקחת אותה איתו, הקפדה על התקנת כספת משרדית בצורה טובה תבטיח שלגנב ייקח יותר זמן להתמודד איתה. יש כמה שיטות עיגון כאשר הנפוצות שבהם הם עיגון על ידי בורגי ג'מבו לקיר או רצפת בטון, עיגון על ידי יציקת בטון וקיבוע הכספת אל היציקה והשלישית היא הטמעת הכספת אל יסודות המבנה