כספות כבדות למטרות שונות

כספות כבדות נועדו להגן על תכולות מסוימות מפני גנבה. לפני שתצאו לרכוש כספת כבדה חדשה, מומלץ מאוד לרכוש מידע בסיסי שיעזור לכם להבין את סוג הכספת לה אתם זקוקים.

כספות כבדות הן חלק אינטגרלי וחשוב מכלל הסוגים והסגנונות השונים בהם מייצרים כספות להגנה של תכולות שונות. ישנם כל מיני מאפיינים שונים המאפיינים כספות וכאשר רוכשים כספת חדשה, אין זה משנה אם זו כספת עבור שימוש ביתי או כספת עבור שימוש עסקי או מוסדי, מוכרחים לבדוק את המאפיינים והקריטריונים השונים על מנת לבחור את הכספת הנכונה. הכוונה בכספת נכונה היא כספת שתהיה בעלת מנגנוני הגנה ורמת מיגון התואמת את התכולה הפנימית. כיוון שישנם סוגים שונים של תכולות שעשויות מחומרים שונים, הכספת צריכה לעמוד בפני כל מיני נזקים שעלולים לקרות לתכולה בנוסף להגנה על רכוש בפני סוגים שונים של פריצות. על מנת לבחור את הכספת הנכונה, כדאי לרכוש מידע בסיסי על מנת שבמעמד הרכישה יהיה לנו קצת מושג במה מדובר ונגיע מוכנים. לאחר מכן אנשי המקצוע מעולם הכספות יוכלו לכוון ולהמליץ לנו על הכספת הנכונה לרכישה.

כספות כבדות עבור תכולות שונות

דבר ראשון שצריך לדעת על כספות כבדות הוא שמטרתן העיקרית היא למנוע את עקירתן ממקומן וגנבתן אל יעד אחר בו הפורץ ינסה לפתוח אותה ללא חשש פן ייתפס על ידי כוחות הביטחון או הבעלים של הכספת. הדבר השני שחשוב לדעת אם אתם רוכשים כספת כבדה הוא שהעובדה שהכספת הינה בעלת מסה רבה, אינה מצביעה על יכולות המיגון השונות שלה לכן בנוסף לבחירת כספת כבדה, יהיה עליכם לוודא את יכולות המיגון השונות של הכספת ואת העמידות שלה בפני נזקים שונים שעלולים לפגוע בתכולה או להשמיד אותה לחלוטין. מוסדות שעושים שימוש בכספות כבדות הם בדרך כלל כוחות הביטחון כגון משטרת ישראל, הצבא ועוד ארגונים כמו משרד הביטחון ואחרים המחזיקים במתחמים השונים תכולות שאסור בתכלית האיסור שיגיעו אל הידיים הלא נכונות. תכולות שבדרך כלל נמצאות בתוך כספות כבדות הן כלי נשק, תכולות אשר הוחרמו על ידי המשטרה, תרופות ומסמכים מסווגים. מאפיינים שונים שמומלץ לקחת בחשבון בנוסף למסת הכספת הם גודל, מנגנוני הגנה יעילים ומשוכללים, היכן למקם את הכספת והאם היא חסינה בפני אש או חומרי נפץ. גודל הכספת הוא רלוונטי במיוחד על מנת שכל התכולה תוכל להיכנס פנימה ובמידה ותהיו זקוקים למקום נוסף חשוב לקחת זאת בחשבון. ישנן כספות חסינות אש היכולות להגן על מסמכים או מדיה מגנטית בשעה שפורצת שרפה וישנן כספות בתקן שיוצרו על מנת להגן על תכולות שונות בפני פריצות מסוגים שונים כגון ניסיון פריצה על ידי מקדחות או מכשיר המבער.

היכן רוכשים כספות כבדות איכותיות?

כספות כבדות וכספות באופן כללי להגנה על תכולות מסוגים שונים, תמיד כדאי לרכוש מחברה המתמחה בענף הכספות ולא במקומות המציעים סוגי כספות שונות למכירה בנוסף למוצרים שונים שאינם קשורים לעולם הכספות. חברה מקצועית תדע לכוון אתכם אל הבחירה האידאלית עבור הגנת תכולות שונות וכמובן, היא זו שתבצע את התקנת הכספת כך שתוכלו להיות בטוחים שההתקנה נעשתה באופן מקצועי.