יש לכם משרד? אתם צריכים כספת משרדית!

בשנים האחרונות המשרד הפך להיות חלק מחיינו, רבים מאיתנו מבלים שעות רבות במשרד. על ן יש צורך בהתקנת כספת משרדית על מנת לשמור ולמנוע מעוברי אורח לחמוד לעצמם כל מיני דברים וחפצים יקרי ערך. גניבות משרדיות קורות בדרך כלל בצורה לא מתוכננת, השליח מגיע לשים מעטפה, רואה ארנק ולוקח אותו, או כל דבר אחר. על מנת למנוע סיטואציות כאלו ולהקטין את הסיכוי לגניבות כאלו מומלץ להתקין כספת משרדית. מעבר ליתרון הבולט בו הכספת מקטינה באופן משמעותי את הגניבות המזדמנות זו גם דרך מצוינת להסתיר דברים ממי שאינו מורשה, דברים כגון ניירת חשובה, חשבוניות או צ'קים. במקרים אחרים בהם יש תנועת מעטפות גדולה מומלץ להתקין כספת משרדית עם חריף להשחלת מעטפות, גם כאן יש מגוון פתרונות ומיגונים שמונעים את שליפת המעטפות חזרה.

 

כספת משרדית למעטפות

כאמור יש מגוון גדול של כספות והחשוב מכל לבחור את זו שמתאימה לנו ולצרכים שלנו. כספת משרדית שאינה משרתת אותנו לא תתן לנו מענה והיא יותר תפריע מאשר תעזור. בחירת כספת משרדית חייבת להיות בהתאם לצרכים, חשוב להגדיר מראש מה צריך, כמה צריך ורק אז לבחור את הכספת המתאימה. כפי שאמרנו אם במשרד שלכם יש שימוש גבוהה במעטפות כמו למשל צ'קים, מזומנים, מכרזים  ועוד מומלץ להשתמש בכספת ייעודית המאפשרת השחלת מעטפות. כספות אלו מזוהות על פי החריץ שיש להם המשמש להשחלת המעטפות. יש כמה סוגים של כספות עם חריץ:

כספת משרדית עם חריץ השחלה רגיל – זהו חריץ פשוט הנמצא בדופן הכספת וניתן לשלש דרכו מעטפות וניירת.

כספת משרדית עם שרוול השחלה רגיל – להבדיל מהחריץ כאן מותקן שרוול שחודר פנימה לכספת ובכך מקשה על שליפת המעטפות שבפנים החוצה.

כספת משרדית עם שרוול למעטפות חד כיווני – הדרך האולטימטיבית למניעת שליפה חזרה של כל דבר מתוך הכספת, כן מותקן מעין מעבר חד כיווני שדרכו ניתן רק להכניס דברים ולא להוציא.

 

לא דיי בכספת משרדית איכותית, חשוב גם להתקין נכון

כאמור בחירת כספת נכונה ומתאימה לצרכים שלנו זה חשוב מאוד אולם גם כספת מקצועית ככל שתהיה אם לא מתקינים אותה נכון היא אינה שווה רבה מכיוון שמטבע הדברים הגנב מנסה לעקור ולברוח עם הכספת כולה. לכן אופן ההתקנה חשוב מאוד והוא זה שיקבע האם הכספת תיגנב או לא. יש כמה שייטות עיגון כאשר הנפוצת שבהן לפניכם:

קיבוע לקיר או רצפת בטון – זו אולי אחת משיטות העיגון הנפוצות ביותר, על ידי שימוש בברגי ג'מבו מקבעים את הכספת אל הרצפה או הקיר, התנאי הוא שהקיר או הרצפה יהיו מבטון וכן הקיבוע יחשב לחזק יותר.

קיבוע לפלטת עיגון – שיטה זו מיושמת כאשר יש צורך בהתקנת כספת משרדית חזקה וכבדה יותר, על ידי קיבוע פלטת פלדה אל הרצפה עם בטון וריתוך הכספת אליה מבטיחים שהעקירה תהיה קשה ביותר.

שילוב עם שלד המבנה – אם אתם נמצאים בתהליך בנייה מומלץ לשלב את הכספת עם יציקות המבנה, התקנה זו חזקה ביתר ונחשבת לקשה מאוד לעקירה. הגנבים יאלצו לוותר או להתמודד עם פתיחת הדלת.