יש לכם כספת? כך תמנעו מטעויות!

ישנם המון דברים שצריך לדעת על כספות ועל הטיפול בהן שפעמים רבות בעלי כספות אינם יודעים ונופלים קרבן לפריצות או לנזקים שונים. כספת איכותית ככל שתהיה, זקוקה לטיפול נכון וראוי על מנת לתפקד ולעשות את עבודת ההגנה באופן הטוב ביותר ולאורך שנים. אם כבר רכשתם כספת ועוד איכותית, מומלץ להבין ולרכוש מידע על איך לטפל בה ולהימנע מטעויות שעלולות להסתכם בעלויות גבוהות ובלתי רצויות. ההמלצה החמה ביותר היא עוד לפני שרכשתם את הכספת שלכם. וודאו איזו כספת היא הנכונה והמתאימה ביותר עבור הרכוש הספציפי שלכם. כספות מיוצרות ונמכרות בהמון סוגים שונים וישנן כספות מיוחדות המיוצרות במיוחד עבור הגנה ואבטחה של תכולות ספציפיות כגון ניירת, מדיה מגנטית, סמים נרקוטיים, כלי נשק ועוד. כספת טובה ומתאימה היא היחידה שתוכל להעניק לכם שקט נפשי בין אם זו כספת משרדית או ביתית, אין זה משנה. כספת טובה תגן על הרכוש היקר שלכם בכל עת וכך תהיו רגועים כאשר אתם לא נמצאים בקרבתה.

ממה אפשר להימנע

ישנם מקרים שלחלוטין ניתן להימנע מהם. כאשר רוכשים כספת, ודאו שאתם יודעים עליה הכל וכמובן, כיצד יש להגן עליה באופן המוצלח ביותר שימנע סיטואציות לא נעימות כמו פריצה וגנבה. הנה כמה טיפים חשובים:

  • בחירת קוד: פעמים רבות בעלי כספת בוחרים ססמה קלה מדי לניחוש. כמו בכל מקום בו דורשים ססמה, ההמלצה הטובה ביותר היא לבחור ססמה שאינה מכילה את השם שלכם או כל מידע הקשור אליכם או אל המשפחה, העסק וכו'. בחרו ססמה שאינה קשורה בכלל לשום דבר ברור אלא למשהו שרק אתם יודעים עליו כך שאין ממש סיכוי שמישהו יצליח לנחש אותה.
  • רשימת הססמה: אם בחרתם ססמה קשה לניחוש, דאגו לרשום אותה במקום מסתור שרק אתם מודעים אליו. אם לא תרשמו ותשכחו אותה, לא תוכלו לפתוח את הכספת ותצטרכו לפרוץ אותה על ידי הזמנת בעל מקצוע.
  • מיקום: פורצים וגנבים בדרך כלל יודעים היכן לחפש לכן, הסתרת הכספת היא לא תמיד יעילה. ההמלצה היא לרכוש כספת ולהתקין אותה במקום היעיל עבורכם לגישה. אם הכספת איכותית ובעלת מנגנוני הגנה איכותיים, היא אינה צריכה להיות מוסתרת.
  • מפתח נוסף: אם הכספת שלכם ננעלת באמצעות מפתח שיניים, דאגו שיהיה לכם מפתח נוסף מוסתר במקום שרק אתם מודעים אליו. צרור מפתחות עלול ללכת לאיבוד ובמקרה אחר גם להיגנב. ללא מפתח נוסף, לא תוכלו לפתוח את הכסף ותזדקקו לשרותו של פורץ מקצועי.

רכשו ידע ואל תתפשרו

אם אתם באמת רוצים להגן כראוי על רכוש בעל ערך רגשי או כלכלי רב, אל תתפשרו בבחירת הכספת וודאו שאכן אתם יודעים בדיוק כיצד יש לתחזק אותה. פנו לחברה המתמחה בענף הכספות ומציעה מגוון גדול של כספות למכירה. חברה מקצועית בדרך כלל מעניקה ייעוץ והכוונה ומבצעת את התקנת הכספת בעצמה.