הכספת היעילה ביותר למשרד

כספות משרדיות מקבלות ממש קטגוריה משלהן בתוך ענף הכספות המציע סוגים שונים ורבים של כספות. ישנם המון אנשים המחזיקים במשרד שלהם חפצים או אובייקטים שונים בעלי ערך גבוה, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה רגשית. על מנת לרכוש כספת חדשה שתהיה איכותית ותצליח להעניק הגנה וביטחון מקסימלי לרכוש שלכם וכתוצאה מכך לתת לכם שקט נפשי, ישנם מאפיינים שונים אותם צריך להבין ולבדוק. כספות מגיעות בגדלים שונים, במסות שונות, יש להן סוגי מנגנונים שונים וכמובן יכולות מיגון שונות. ישנן כספות העמידות בפני נזקים מסוימים כמו שרפה ואחרות שמיוצרות כך שתהיינה עמידות בפני ניסיונות פריצה כמו על ידי קידוח. יכולות מיגון הכספות השונות נקבעות על פי התקנים השונים. לא לכל הכספות ישנם תקנים לכן ההמלצה הטובה ביותר היא לרכוש כספת שיש לה תקן מפני שהן נחשבות לכספות האיכותיות ביותר. את רכישת הכספת כדאי לכם לבצע אצל חברה המתמחה בענף הכספות, היא תייעץ לכם ותקבלו את ההכוונה הדרושה לגבי הכספת לה אתם זקוקים.

אילו משרדים זקוקים לכספת

כספות משרדיות יכולות להתאים לכל סוגי המשרדים. אין זה משנה אם מדובר במשרד של רואה חשבון, עורך דין או רופא, מי שיש ברשותו את החפצים הבאים יהיה זקוק לכספת טובה:

  • מסמכים – ישנם המון סוגי מסמכים שונים וחלקם הם בעלי חשיבות רבה הכוללת מידע השייך אל בעל העסק, אל העובדים במשרד או אל הלקוחות של העסק. לעתים מידע הוא מאוד רגיש ולכן חשוב מאוד שהוא יהיה מוגן ושהגישה אל התוכן תהיה מוגבלת ביותר.
  • מדיה מגנטית – מדיה מגנטית היא שם כולל לכל המכשירים האלקטרוניים שיש עליהם מידע חשוב. אלו יכולים להיות כוננים ניידים, טאבלטים, מחשבים ניידים או כל מכשיר אחר בעל ערך כלכלי ומכיל מידע עדין במיוחד.
  • מזומן / אשראי – משרדים המחזיקים במתחמם כסף מזומן רב או מכשירי סליקה של חברות אשראי, יצטרכו כספת איכותית שתגן על התכולה בכל מצב.
  • תכשיטים – משרדים העוסקים בענף התכשיטנות או היהלומים ומחזיקים במתחמם כמות גדולה של סחורה, יצטרכו לרכוש כספת המתאימה עבור הגנת החפצים האלו, במיוחד אם ברצונם לוודא שאין ולו הסיכוי הקטן ביותר שהכספת תיפרץ והתכולה תעלם.

אל תתפשרו!

אם כבר עשיתם את ההחלטה ואתם מתכוונים לרכוש כספת משרדית, אל תתפשרו על איכותה. תפקידה הוא לשמור ולוודא ששום דבר לא יקרה לתכולה יקרת ערך וישנן כספות איכותיות מספיק שיכולות לבצע עבודה מצוינת. פנו אל בעלי מקצוע מומחים בענף, בדקו את המאפיינים השונים של הכספת, איזה מנגנון יהיה היעיל והאיכותי ביותר, חשבו על הגודל שאתם צריכים וכמובן על המיקום בו תרצו להתקין את הכספת. ישנה חשיבות גדולה למיקום הכספת וגם הפוך. כספות ניתן להסתיר אם ישנה סיבה טובה וכספות מסיביות צריכות לקבל אישור התקנה על ידי בעל מקצוע. מעט השקעה תעניק לתכולה שלכם הגנה ממושכת וטובה!!!