איך בוחרים את הכספת הנכונה?

איך בוחרים את הכספת הנכונה היא שאלה שלא מעט אנשים שואלים רק בגלל שישנם המון סוגים וסגנונות שונים. ענף הכספות הנו ענף רחב במיוחד וכספות נמכרות ומיוצרות על ידי חברות רבות. על מנת לבחור את הכספת הטובה והיעילה ביותר עבור צורך מסוים, עלינו לבדוק מהם הקריטריונים הדרושים לנו. כספות מיוצרות על מנת לסייע לתחומים ותעשיות שונות כמו גם לאנשים פרטיים המעוניינים להגן על רכוש בעל חשיבות כלכלית או רגשית רבה במתחמם הפרטי. מי שאינו מבין כלל בתחום הכספות, ההמלצה הכדאית ביותר היא לפנות לבעל מקצוע בעל הסמכה המבין בענף ויכול להעניק את ההכוונה הדרושה בהתאם לצורך ולתכולה הזקוקה להגנה איכותית וטובה. כספות מיוצרות בכל מיני גדלים וניתן להזמין אותן עם מנגנוני נעילה שונים ואף כאלה המוזמנים בהתאמה אישית לכל אחד ואחת. חברות המציעות סוגי כספות שונות לבחירה מציעות בנוסף עוד מגוון שרותים שונים הקשורים לענף בכל מקרה שכספת זקוקה לתיקון, תחזוקה, הובלה או תיקון.

כספות מסוגים שונים

כמו שהתחלתי לציין, כספות מיוצרות בהתאם לכל מיני צרכים שונים ויכולות להגן באופן מצוין אם עושים את ההתאמה כראוי. הנה כמה דוגמאות לסוגי כספות בהן עושים שימוש לצרכים שונים:

  • כספות ביתיות: כספות ביתיות הפכו למוצר פופולרי מאוד בשנים האחרונות בקרב הרבה מאוד אנשים פרטיים. כספות ביתיות מגיעות בגדלים שונים, את חלקן ניתן לבטן לקיר, את חלקן לעגן לקיר ואת חלקן אף להסתיר. כספת ביתית בוחרים לפי הכמות של הרכוש אותו רוצים למגן וכמובן על פי יכולות המיגון שלה.
  • כספות משרדיות: גם כספות משרדיות הפכו פופולריות יותר בעשור האחרון. משרדים רבים מחזיקים בניירת בעלת חשיבות רבה ובסוגים שונים של מדיה מגנטית עליה נמצא מידע מסווג וחשוב. גם במקרה הזה, הגודל, יכולות המיגון וגם החומר ממנו עשויה התכולה ייקחו חלק בהחלטה על הכספת המשרדיות המתאימה ביותר.
  • כספות כבדות: כספות כבדות בעלות מסה גבוהה במיוחד מסייעות לארגונים גדולים כמו משטרת ישראל ומשרד הביטחון המחזיקים בכמות רבה של כלי נשק ועוד חפצים העלולים לפגוע או לסכן חיי אדם. היתרון של כספות כבדות היא העובדה שבלתי אפשרי לגנוב אותן ממקומן עקב משקלן הרב. חשוב להבין שמשקל הכספת אינו מצביע על יכולות המיגון האחרות שלה לכן, קחו זאת בחשבון וודאו את איכות הכספת שתרכשו.

תקציב

אין ספק שתקציב לרכישת הכספת הוא קריטריון חשוב. יכול להיות שתמצאו כספת בעלת מחיר אטרקטיבי במיוחד דווקא ברשתות שמציעות מוצרים שונים שאינם קשורים לענף וביניהם גם כספות. לא מומלץ לרכוש כספת ללא יכולות מיגון וודאיות. כספת איכותית וטובה היא אולי לא מוצר זול אך רכישה חד פעמית של כספת טובה ואיכותית, תוכל לסייע לכם במשך שנים וכמובן לשמור על רכוש יקר באופן הבטוח ביותר. אל תתפשרו בבחירת הכספת שלכם אין זה משנה לאיזה צורך, אם ברצונכם להעניק לעצמכם שקט נפשי בידיעה שרכושכם מוגן בכל עת.