איך נדע איזו כספת ביתית מתאימה להגנה על תכשיטים

רוצים להיות רגועים בכל הנוגע אל התכשיטים שלכם? התקינו כספת ביתית איכותית וקבלו שקט נפשי. רוצים לדעת איך לבחור כספת ביתית איכותית? בהמשך נכיר לכם כמה פרטים שחשוב לדעת לפני רכישת כספת.

רוצים להיות רגועים בכל הנוגע אל התכשיטים שלכם? התקינו כספת ביתית איכותית וקבלו שקט נפשי. רוצים לדעת איך לבחור כספת ביתית איכותית? בהמשך נכיר לכם כמה פרטים שחשוב לדעת לפני רכישת כספת.

חשוב לציין כי עולם הכספות הוא מאוד רחב ומגוון מאוד, ויש בו המון סוגים שונים של כספות ולכל אחת יש ייעוד ומטרה שונים. כספות ביתיות החלו לצבור פופולריות רבה בשנים האחרונות כיוון שלאנשים נמאס לשמוע כל פעם על פריצה שהתרחשה בבית של חבר או לחילופים יש לנו פריטים שנצרה להסתיר או למנוע גישה ישירה אליהם. בשביל לבחור נכון ולהימנע מהוצאת כספים מיותרת כתוצאה מרכישה לא נכונה, חשוב לבחון את המאפיינים השונים של כל כספת על מנת לוודא שאכן היא מתאימה לצרכים שלנו. אל תתפשרו בפנייה אל חברה שאינה מקצועית מפני שרק כך תוכלו להימנע מרכישה שגויה. אז מה בעצם מאפיין את הכספת הביתית, על אילו אובייקטים היא מסוגלת להגן ואילו יכולות מיגון יש לה. חשוב לציין כי אין באמת כספת שתודיע כי הכנסתם לתוכה יותר מדי תכשיטים או שהערך השמור בה יקר מידי, אך ללא ספק כמו שאתם בוחרים משאית לצורכי הובלה גם כספת ביתית יש להתאים לצורך ולערכים שאמורים להיות בה. גם הגדלים של הכספת הביתית משתנים בהתאם לצורך הנדרש.

כספת ביתית לאחסון ושמירה על תכשיטים

כאמור כספת ביתית ובכלל כספות מטרתן לשמור עלדברים שיקרים לנו או שיש להםפ ערכים כספיים / נפשיים גבוהים. על מנת לשמור על הדברים הללו צריך לוודא את כל הפרטים הקשורים אל הכספת ולהיות בטוחים שהיא אכן איכותית. הנה כמה מהמאפיינים שצריך לבדוק לפני רכישת כספת חדשה:

  1. מידות ומשקל – גודל הכספת יכתיב את הכמות או הגודל של מה שאתם תאחסנו בתוכה. עליכם להבין איזו כמות של תכשיטים יש ברשותכם. האם אתם מתכננים להכניס אל הכספת עוד תכשיטים בעתיד. על מנת שלא תרכשו כספת ביתית קטנה מדי ולא יהיה מקום לכניס לתוכה עוד.בנוסף יש את עניין המשקל, ככל שהכספת כבדה יותר כך יהי קשה יותר לגנב מזדמן לעקור ולברוח איתה.
  2. רמת הגנה – בדרך כלל, הכספות שנחשבות לאיכותיות ביותר הן כספות בתקן. כספות בתקן הן כספות שעברו מבדקים ובחינות והן בעצם מציינות את יכולות ההתגוננות השונות של כל כספת וכספת בפני פריצה. יכול להיות שהכספת תהיה בעלת תקן עמידות בפני פריצות באמצעות כלים שונים ויכול להיות שהיא תהיה עמידה בפני קידוח. ניתן להזמין כספות בעלי יכולות מיגון גבוהות מאוד, כל אחד ומה שמתאים לו.
  3. מנגנון נעילה – מנגנוני נעילה מתחלקים להמון סוגים שונים. ישנם מנגנונים ביומטריים הפועלים על ידי טביעת אצבע, מנגנונים הננעלים באמצעות מפתח, מנגנונים מכניים, דיגיטליים ועוד. בבחירת המנגנון, וודאו שבחרתם מנגנון נעילה שגם יהי הלהם נוח לתפעל וגם שבעל תקן שיבטיח הגנה טובה יותר.
  4. מיקום ואופי ההתקנה – חשבו היכן יהיה המקום הנוח והמוסתר ביותר ביותר עבור התקנת הכספת. לעתים אנשים מעוניינים להסתיר את הכספת הביתית שלהן אך לצערנו, פורצים יודעים כמעט תמיד היכן לחפש. כספת איכותית בעלת תקן יכולה לעשות עבודת הגנה מצוינת ולכן אין צורך להסתירה אלא להתקינה במקום עם גישה נוחה תוך הקפדה על קיבוע איכותי.

היכן רוכשים כספת ביתית?

כספת ביתית רוכשים רק אצל חברות מקצועיות אם ברצונכם שהן יהיו איכותיות ובעלות יכולות מיגון מן השורה הראשונה. ישנן לא מעט כספות ביתיות הנמכרות במקומות שונים יחד עם מוצרים שאינם קשורים לענף. היזהרו מרכישת כספות כאלו, הן לא יכולות להבטיח הגנה מלאה. כמו כן אל תתפשרו על עלויות נמוכות מידי, לרוב העלות הנמוכה מצביעה על איכות ירודה.